Introducerea datelor initiale de preluare a unei contabilitati (solduri initiale, rulaje, solduri parteneri, clienti, datorii).
- Cercetarea situatiei depunerii declaratiilor fiscale precum si a fisei de platitor, la data preluarii precum si periodic pe parcursul colaborarii.
- Prelucrarea datelor, verificarea exhaustivitatii informatiilor necesare inregistrarii acestora in contabilitate.
- Evidenta analitica si sintetica a clientilor, furnizorilor.
- Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii.
- Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare.
- Intocmirea balantei de verificare lunare, efectuarea tuturor verificarilor si inchiderea lunii.
- Intocmirea declaratiilor fiscale si a deconturilor de TVA catre bugetul de stat.
- Intocmirea si certificarea bilanturilor semestriale si anuale.
- Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant.
- Intocmire raportari contabile externe, daca specificul activitatii o impune catre parteneri, furnizori sau clienti externi.
- Realizarea de revizuiri ale situatiilor financiare
- Calculul impozitelor si taxelor, in functie de domeniul de activitate precum si optimizarea acestora
- Evaluari de active
Servicii contabileRemus2022-09-08T21:20:17+00:00